عاشقانه های مادر و دختری ...

اولین استخر

1394/3/11 18:49
نویسنده : مامی س
124 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یکی از اولین های کنجد عزیز من اتفاق افتاد...

کنجد جونی برای اولین بار با مامان و مامان جون طوبی رفت استخر!

سعی کردم زیاد ورجه وورجه نکنم که عزیزدلم اذیت نشه. شنا هم اصلا نکردم قسمت عمیق هم نرفتم اما مهم نیست، مهم آرامش آرامِ جانمه!

 

عاشقانه  دوستت دارم ، با من بمان! محبت

 

 پ ن: هفته قبل که تنها بودم و همسر بخاطر آنژیوی قلب پدرش تهران بود رفتم چکاپ و سونو.

چکاپم قند بالا نشون داد و نتیجه اش شد یه رژیم تغذیه ای و سونویی که با الی رفتم گفت جنین دیده نمیشه. بماند چی کشیدم و چه اشک هایی ریختم... این روزا که همسر برگشته حال روحیم بهتره و لحظه شماری میکنم 2هفته بگذره و دوباره برم سونو و به یاری خدای مهربون صدای قلب کنجدمو بشنوم.

این روزا خیلی دعا کردم و خدا رو به خیلی چیزا قسم دادم. قسمش دادم به مهربونیش که ناامیدم نکنه.

 

دوست عزیزم اگه گذرت به اینجا افتاد برای دل بی تابم دعاکن...فرشته

پسندها (1)

نظرات (3)

مینا...ویس
11 خرداد 94 19:01
عزیزدلممممممم انشالله دو هفته دیگه صدای قلب کنجد رو می شنوی خوب استراحت کن دوست خووووبم
مامی س
پاسخ
فدای تو عزیزکممممم انشاالله خدای مهربون زودی یکی از بهترین فرشته هاشو برات جدا میکنه و میفرسته
مامان گیلدا
11 خرداد 94 20:02
سلام ایشالله که خدا یه نی نی صحیح و سالم بتون میده و به زودی میاد بغلتون دخترم تو جشنواره شرکت کرده لطفا عدد 49 رو به 1000891010 بفرستید ممنون
مامی س
پاسخ
ممنونم خانومی چشم
مامان مریم(ماحصل عشقمون)
16 خرداد 94 16:15
سلام عزیزم خوبی؟ به دلت بد راه نده عزیزم حتما این سری که میری سونو صدای قلبش هم میشنوی زود رفتی گمونم من هشت هفته و چندروزم بود که رفتم
مامی س
پاسخ
بله مامان مریم گل! صدای قلب فندقمو شنیدممممممم