عاشقانه های مادر و دختری ...

بیست ماهگی عشقم

1396/6/13 13:23
نویسنده : مامی س
248 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته ننوشتم و خیلی خاطرات بودند که دلم میخواست ثبت بشن اما فرصت نشدبی حوصله

امروز آوینا بانوی من یه دخمل ناز و شیطون بیست ماهه اس. تازه چند وقته شروع کرده به گفتن کلمات. حرف زدنش هم مثل بقیه مراحل رشدش دقیقه نودی بود و منو سکته داد تا شروع کنهخندونک

این روزا صبح تا ظهر مهد میره و با وجود اینکه از همه کوچولوتره به همه زور میگه و با جیغ جیغ حسابی کار خودشو راه می اندازهخجالت

توی خونه خرابکاری میکنه و بعدم با افتخار نشون میده و میگه من من خندونک یعنی من این شاهکار رو خلق کردمراضی و ما دیگه دلمون نمیاد بهش حرفی بزنیممحبت

علاقه عجیبی داره که موقع غذا خوردن غذای خودشو ول کنه و توی غذای باباش شریک بشه... قاشقشو مثل بیل میندازه توی غذای باباش و میل میکنه. باباشم یه وقتایی سیر نمیشه بنده خداخندونک

خاله ها و بچه های مهد رو خیلی دوست داره و ظهرا که میاد خونه من یکی یکی همه رو نام میبرم و میگم فلانی اومده بود؟ آوینا هم گاهی با اشاره سر میگه آره و گاهی هم همه رو میگه نه! و خودشم میدونه که داره الکی میگه و خیلی کیف میکنه که منو سرکار گذاشتهخندونکمحبت

از وقتی رفته مهد خودش غذا میخوره و دوست نداره کسی بهش غذا بده. گاهی هم قاشق رو که میذاره دهنش میگه همممممخوشمزه عاشق حمومه و اگه کسی بره حموم و آوینا رو نبره میره پشت در حموم و قیااااااااامت میکنهگریه

با هر آهنگی هم قر میدهخندونک یعین در واقع یه شونشو تکون میدهخنده حتی با آهنگ خرد کردن خیار روی تخته گوشت یا مثلا صدای قدم های داییشسکوتخنده

کلماتی که این روزا میگه:

مع مع : یعنی من من

بق: یعنی برق

اف: رفت

اع: نه

د د

به به

بهش میگم بگو مامان تو چشمام نگاه میکنه میخنده و فورا محل رو ترک میکنهسکوتخنده

عااااااااشق پدرجونشه یهینی پدر خوردم. چون ایشون خیلی خیلی به وروجک بها میده و هرچی میخواد در اختیارش میذاره و زیادی نازشو میکشهشاکی

گاهی هم اگه ساک دستی ای کیسه پلاستیکی کیفی چیزی ببینه برمیداره بای بای میکنه و میره که مثلا در واحد رو باز کنه بره بیرونبای بای

موقع بیرون رفتن هم یادش دادم با وسایل خونه بای بای میکنیم و میریم. گاهی هم که یادم بره خودش برمیگرده باهاشون بای بای میکنه بعد میریم.

همچنان عاشق اینه که بغل باشه. بشدت با کارکردن من توی خونه مخالفه و اگه لحظه ای پای سینک یا گاز وایسم میاد با جیییییغ هلم میده کنار و بعد دستاشو باز میکنه که بیاد بغلمبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)