عاشقانه های مادر و دختری ...

زیباترین خطوط موازی2

1394/2/24 17:56
نویسنده : مامی س
114 بازدید
اشتراک گذاری

اون روز یعنی سه شنبه ساعت کاریم که تموم شد زود رفتم جواب آزمایشم رو گرفتم و غذا و یه پستونک هم خریدم و رفتم خونه

از تو حیاط هم چندتا گل چیدم و رفتم بالا

توی قسمت ورودی خونه با گلبرگ های گلها یه قلب درست کردم و بعدشم گلبرگها رو پشت سرهم چیدم رو زمین تاجایی که میرسید به مبلی که روش نامه نی نی به باباش، جواب آزمایش، پستونک و یه شاخه رز خوشگل رو گذاشته بودم. دورشم کلی عروسک چیده بودم.زیبا

گوشیم رو هم روی میز تلویزیون تنظیم کردم و همسر که اومد زدم فیلم بگیره. البته روی در ورودی هم یه کاغذ چسبوندم و روش نوشتم "خبر آمد؛ خبری در راه است"

همسر که اومد تو بلند می خندید و می گفت چه خبریییییییییی؟ منم ساکت بودم و از پشت اوپن دزدکی نگاش میکردم و تو دلم قند آب میشد! خندونک

رد گلها رو گرفت و رسید به مبل مورد نظر! با دیدن پستونک خنده اش قطع شد و مثل برق گرفته ها هاج و واج مونده بود! تعجببعد چند ثانیه برگه آزمایشو برداشت نگاه کرد و هی منو صدا میزد ...

بعدم نامه نی نی رو برداشت نگاه کرد و دیگه داشت از خوشحالی داد میزد! منم از پشت اوپن پریدم بیرون و بغل و جیغ و شادی و ....محبتبوسبغل

بچم از شدت ذوق یه لحظه میخندید، یه لحظه گریه میکرد، پا میشد، می نشست...محبت

خییییییلی شوکه و سورپرایز شد خلاصه! آخه من سر بیبی چکها کلی ناامیدش کرده بودم

کلی هم تو بغل همدیگه گریه کردیم از شدت ذوقخندونک

ازش عذرخواهی کردم که شب قبل الکی گفتم منفیه و توضیح دادم که بخاطر سورپرایز شدنش بوده اونم تند تند میگفت نه کار خوبی کردی خیلی خاطره قشنگی شد برام...آرام

بعدشم ناهارمون رو خوردیم و همزمان احساس اون لحظه مون رو پشت نامه نی نی براش نوشتیم.محبت

 

 

دیروز رفتم پیش دکترم. بهم تبریک گفت و فشارمو گرفت و وزنم کرد و گفت الان پنج هفته و چهار روزه!محبت

مشخص بود تعجب کرده چون قبل عید بهم گفت ممکنه چندماهی طول بکشه. چکاپ نوشت و دوهفته دیگه هم باید برم سونوگرافی

 

اینم از این...

 

خدایا لازمه بگم چقدرررررررررررررر عاشقتم؟!بغل

پسندها (2)

نظرات (6)

mamani
24 اردیبهشت 94 18:58
خیلی کار جالبی کردی. حسودیم شد . کاش منم مثل تو خلاق بودم. لینکت میکنم عزیزم. میخوام تند تند بهت سر بزنم.
مامی س
پاسخ
مهم اینه که خدا هدیه ی ویژه اش رو به شما هم داده عزیزم. بقیه اش حواشیه و کم اهمیت
ساسان اس ام اس
24 اردیبهشت 94 19:28
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون «شما هم کارت شارژ رایگان میخواهید؟ وارد شوید کارت شارژ رایگان دریافت کنید.» www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
بابای ملیسا خانم ناناز
26 اردیبهشت 94 0:38
با سلام . ضمن تبریک بمناسبت عید مبعث و همچنین بخاطر وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا دختر بابا با عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال میشیم اگر با تشریف فرمائی خودتون ، یه یادگاری به رسم یادبود تو قسمت نظرات از خودتون به یادگار بزارید . منتظر شما هستیم .
مامان سمیه
29 اردیبهشت 94 15:46
تبریک میگم عزیزدلم. ان شالله سالم و صالح بیاد بغلت
مامی س
پاسخ
مرسیییییییییییییی گلممممممممممممممممممم
مامان ندا
4 خرداد 94 15:25
سلام عزیزم خداروشکر درخواست دوستی فرستادم لینک کنین تا بیشتر به وبتون سر بزنم ممنون
مامی س
پاسخ
ماحصل عشقمون(مامان مریم)
6 خرداد 94 12:24
سلام عزیزم چقدررر قشنگ سوپرایز کردی همسرت رو من که از بس هول بودم امون ندادم برسه خونه
مامی س
پاسخ
اشکالی نداره عزیزم. انشاالله که نی نی نازت سالم دنیا بیاد ...