عاشقانه های مادر و دختری ...

بالاخره منم پا به ماه شدم ... :)

1394/10/12 1:06
نویسنده : مامی س
544 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 من و گل دخترم اینترنت دار شدییییییم. هوراااااااااااااااخندونک

من از اول دی ماه دیگه سرکار نرفتم و موندم خونه. مشغول انجام خرده کاریهام هستم تا برای اومدن عسلکم آماده بشم.محبت

شب یلدا مهمون بابااینای من بودیم و خیلی هم خوش گذشت.

و الان داریم روزهای ماه قشنگ دی رو به انتظار اومدن دختر قشنگمون میگذرونیم...بغل

فردا انشاا... میخوام برم برای قرارداد مامای همراه

خدایا هزاران بار ازت ممنونم که کمک کردی تا به این مرحله برسیم. میدونم همش لطف و مهربونی تو بوده... ازت میخوام از این به بعد هم خودت یار و یاورمون باشی و التماست میکنم همه چشم انتظارا رو به آرزوشون برسونیفرشته

 

پ ن : 37هفته و 4 روز و ما خیلی بیقرار...

پسندها (2)

نظرات (5)

من
12 دی 94 1:08
ايشالا دختر گلتون به سلامتی به دنیا بیاد و همیشه شاد و موفق باشید
مامی س
پاسخ
ممنونم دوست عزیییییز
مامان پریسا و بابا جلیل
14 دی 94 21:10
باور کنید خیلی خوشحالم که خوشحالید
مامان مریم
26 دی 94 13:59
عزیزم سلام زایمان کردی؟؟؟منو بی خبر نذاری لطفا منتظر عکسهای زیبای مادر و دختر هستیم
مامان مریم
7 بهمن 94 10:56
سلام عزیزم خوبی خوشی دخمل گلت خوبه بابا بیا ما دلمون میخواد دخمل رو ببینیم...فک کنم الان تقریبا 1 ماهش شده باشه...امروز 7 دی 1394 هستش...منم سر کار هستم...گیلان هم حسابی برفه...ولی کتابخونه بازه...ای خدا
مامان ویدا
18 بهمن 94 8:36
سلام مامانی امروز وبلاگتونو خوندم خیلی قشنگ وپراز عشقه😍فکر میکنم نی نی جون بدنیا اومده که خبری ازتون نیست اگه اینطوره منتظر دیدن روی ماهش هستم بیا وخبر سلامتیش رو بهم بده