عاشقانه های مادر و دختری ...

دلتنگتم نی نی خانووووم

1394/8/14 12:47
نویسنده : مامی س
428 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا حس میکنم توی سرازیری بارداری هستم... خیلی دلم برای دختری تنگ میشه و خیلی خوابشو میبینم

مثل دیشب که خواب دیدم با این که نوزاد بود بهم لبخند میزد و با دستای کوچولوش صورتمو فشار میداد...بغل

این روزا حرکاتش از ضربه تبدیل شده به شنا کردن و شیرجه زدن و برای من خیلی لذت بخشه! ماهی کوچولوی منه دیگه قربونش برمبوس

این روزا به لطف خدا و کمک قرص های امپرازول معده ام آرومه و میتونم هرچی عسل خانوم هوس میکنه بخورم

این روزا با مامان طوبی میریم و خریدای دختری رو تکمیل میکنیم و اگر خدا بخواد آخر هفته آینده میخوایم جشن سیسمونیش رو برگزار کنیم.

این روزا من پر از عشق و آرامشم و خدا رو بابت همه نعمتها و خوبیهاش شاکرم

امشب خونه عمه شام دعوتیم :)

 

پ ن: 29هفته و 3روزمحبت

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان زهرا
24 آبان 94 13:03
من که روزهای اول هستم باز شما خیلی خوبه انشالله که بحق امام رضا سالم و صالح باشه و زودی بقلش کنین