عاشقانه های مادر و دختری ...

من و تودیگه تنها نیستیم چون که ...

1394/7/22 12:50
نویسنده : مامی س
372 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا من خیلی عاشقتم... همیشه توی سخت ترین موقعیتها تویی که به دادمون میرسی...

و چقدر هوای من و "آوینا"ی من رو داری!محبت

 

دو روز پیش رفتم سونو و شکرخدا هیییچ اثری از کیستها نبود. واقعا انگا جان تازه ای گرفتم... انگار تازه فهمیدم خدا بهم دختر هدیه داده... ذوق عجیبی دارممحبت

 

امروز هم رفتم آزمایش قند سه نوبته. قند ناشتام 79بود. امیدوارم بقیه نوبتها هم قندم نرمال بوده باشه. خدایا بازم توکل به خودت!

الان ضعف شدید دارم چون از دیشب که ناشتام بجز 75گرم گلوکز چیزی نخوردم. منتظرم اینجا خلوت بشه شیییییرجه بزنم روی ناهارخوشمزه

خدایا ما خیلی دوستت داریمبغل

 

پ ن: 26هفته و 2روز

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامانی
22 مهر 94 20:41
مامانی اصلا به خودت استرس نده . راه طولانی داری .نگران هیچی هم نباش. ایشالا هم خودت هم گل دخترت همیشه سلامت هستید.
مامان سمیه
26 مهر 94 11:36
خدا رو صدهزار بار شکر که حال نی نی خوبه، چقدر دلم میخواد زودتر آوینا رو ببینم و بغلش کنم الهی ....وووووی فکر کن چقدر کوچولوه وقتی دنیا بیاد دلم ضعف رفت براش