عاشقانه های مادر و دختری ...

ما و خونه جدید

1394/6/9 17:13
نویسنده : مامی س
473 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه هفته قبل ما رسما اسباب کشی کردیم

روز قبلش هم بیشتر وسایل آشپزخونه رو برده بودیم که خاله الی مهربون اومد کمکم و چیدیم. خیلی زحمت کشید ایشالا عروس بشه من  و دخملی براش جبران کنیممحبت

خونمون با کاغذ دیواریهای خوشگلش ماه شده! فقط همسایه ها یه کم اذیت میکنن و قانونمند نیستن که امیدوارم حل بشه

الان ما وسط یه عالمه کارتن زندگی میکنیم و چند روز اول بجای چیدن وسایل به مهمونی بازی گذشتخندونک چه کنیم خووو طاها کوچولو اومده بود و نمیشد ازش گذشتمحبت

 

دو روز پیش رفتم سونو که از جنسیت مطمئن بشم . دکتر دختر بودن جوجمو تایید کرد اما گفت توی بطن چپ مغزش یه کیست میبینم. و در توضیحش گفت احتمالش زیاده که کیست خود بخود از بین بره و البته درصدی هم احتمال خطر وجود داره

جواب سونو رو امروز میبرم دکتر خودم ببینه. تموم توکلم به خدای مهربونمه که مثل مراحل قبل نی نی رو برامون سالم نگه داره....فرشته

الانم اینجا داره بارون میباره و بوی نم بلند شده  و من از مهربونترین عالم میخوام به حق این برکتش بهترینها رو برای همه جاری و نازل کنهفرشته

 

عاشقتم بانو ... با من بمانبغل

 

پ ن1: خدای مهربونم شکرتتتتتت

پ ن2: 20هفته تمام

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان سمیه
9 شهریور 94 17:19
چه با هم پست گذاشتیم. ان شالله مشکلی نیست و خدای مهربون نی نی رو سالم نگه میداره براتون. قربونش برما بچه زمستانههههه
مامی س
پاسخ
الان میام پیشتون مرسی عزیزم دعامون کن خدا نکنه خاله جونییییییی آره من و دخملی زمستونی ایم
مامان سمیه
9 شهریور 94 17:27
خونه نو مبارک. این جا خونه خیلی خوبیه براتون. قراره نی نی اینجا زندگی کنه. الهی که همیشه صدای خنده و خوشی از توش شنیده بشه
مامی س
پاسخ
مرسی عزیزدلم انشاا... که اینطور باشه زندگی شما هم سراسر عاشقونه و شااااااد
مامان پریسا و بابا جلیل
9 شهریور 94 17:30
سلام نگران نباشید.انشاالله که برطرف میشه و چیز مهمی نیست
مامی س
پاسخ
ممنون عزیزم انشاا...