عاشقانه های مادر و دختری ...

سورپرایز!

1394/5/27 11:17
نویسنده : مامی س
157 بازدید
اشتراک گذاری

در آخرین ساعات روز دختر، وقتی همسر از سرکار برگشت خونه من و فرشته کوچولومون رو سورپرایز کرد! چون دوتا کادو و یه جعبه شیرینی توی دستش بود ...

 

ما ازت خیلی خیلی ممنونیم بابای خوش سلیقهمحبت

عاااااااااااااااشقتییییییییمبغل

 

دیشب هم من بعد آرایشگاه رفتم پاساژ پیش همسری و کلی ویترین نمایندگی کیتی رو نگاه کردیم و برا اتاق دخملی چیزای خوشگل انتخاب کردیممحبت

بعد تو مسیر برگشت مامان و بابای منو دیدیم و اونا رو رسوندیم خونه و بدین سان شام هم مهمونشون شدیم (کباب خوشمزهخوشمزه)

امروز صبح هم حاج آقا (بابای همسری) زحمت کشید برامون سنگک تازه آورد و صبحونه رو برامون دلچسب تر کرد. دستش درد نکنهمحبت

امروز من و دخمل شکمو منتظریم زودتر ظهر بشه و بریم خونه و به اتفاق بابایی آبگوشتی رو که از صبح بار گذاشتم بزنیم بر بدن! البته اگه تا ظهر به ملکوت اعلی نپیوندهخندونک

پ ن 1: 18هفته و 1 روز

پ ن 2: خدای مهربونم بخاطر تک تک لحظاتمون و تک تک نعمتهات شکرررررر! دوستت داریم

عکس های سورپرایز بابا:

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان سمیه
29 مرداد 94 18:07
ای جانم. دست بابای مهربون درد نکنه. خیلی بابات دوستتون داره ها نی نی عاشق تو و مامانته. هر کاری برای خوشحالی شما میکنه خدا حفظتون کنه برای هم
مامی س
پاسخ
فدای تو سمیه خدا جمع سه نفره ی شما رو هم روز به روز گرم تر و شلوغ تر کنه
مامان مریم
5 شهریور 94 8:42
سلام عزیزم خیلی زیبا هستن مبارک دخترت باشه...آفرین به این بابای خوش سلقیه منم هروقت همسرم برای آینا گلی چیزی میخره،خیلی ذوق میکنم حالا راستی میدونی که دخترا بابایی هستن دخترم هرشب باید توبغل باباش بخوابه... شما هم از الان انصراف بده تا بعدا مثل من ضایع نشی
مامی س
پاسخ
ممنونم مریم جون واقعا خریدهای باباها خیلی لذت بخشه آره میدونم عزیزم خودمم خیلی بابایی بودم و هستم