عاشقانه های مادر و دختری ...

ذوق های مادرانه

1394/5/1 12:39
نویسنده : مامی س
175 بازدید
اشتراک گذاری

این روزام پر از حس های قشنگه... روزهایی که همه چیز خوبه و من بی نهایت عاشقم...

روزهایی که بششششششدت ذوق عروسک توی دلمو دارم

خدایا شکرت :))

این روزا مامان طوبی به فندق ما میگه عسلک و کلی ذوق میکنیمبغل

و اگه خدا بخواد با همسری داریم درمورد انتخاب اسم به نتایج مشترکی میرسیممحبت

این روزا بشدت دنبال خونه ایم تا فندقمون بی اتاق نمونه! هرچند قیمتا خیلی بالاس اما من مطمئنم که فندقم دعا میکنه و خدا هم بخاطر دل کوچولوی اون یه مورد مناسب وخوب سرراهمون میذارهآرام

پ ن 1: سونوی ان تی شکرخدا خوب بود و قندم هم پایین اومده بودزیبا

پ ن1: 14هفته و 3روزمحبت

خدایا باز هم ازت میخوام این شیرینی رو نصیب همه منتظرا بکنی آمیییییییییییییییین فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سمیه
1 مرداد 94 19:30
من بی نهایت برای دیدن نی نی ذوق دارم. هر چی باشه خالشم ای قربونش برمممممممممم دعای قشنگی کردی...الهی آمین
مامی س
پاسخ
خدا نکنه خاله جونی نی نی هم خیلی دوست داره زودتر بیاد توی بغل خاله سمیه جونششششش