عاشقانه های مادر و دختری ...

چهارمین سالگرد عقد ما ...

1394/4/9 10:26
نویسنده : مامی س
140 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سالگرد عقد من و همسریه. و اولین سالیه که توی همچین روزی به لطف خدای مهربون 3 نفر شدیم...بغل

خداجونم شکرتمحبت

ظواهر امر نشون میده که همسرجان فراموش کرده. حالا یا فیلم بازی میکنه یا واقعا یادش رفته!دلخور

نی نی جون، بنظر شما یه بابای فراموشکار رو باید دعواش کرد؟؟دلخور

 

راستش ته دلم دوست دارم این بی تفاوتیش فیلم بازی کردن باشه و یه سورپرایز در انتظارم باشه.متنظر

حالا که با اومدن نی نی تو دل من زندگیمون شادتر شده اصلا دلم نمیخواد همسری واقعا همچین روزی رو فراموش کرده باشه...قهر

حالا تا شب همه چی معلوم میشه.

انشاا... هفته آینده هم من و نی نی جونم باید بریم سونوی ان تی. امیدوارم نتیجه خوب باشه و دکتر از وضعیت جوجه کوچولوم کاملا راضی باشه.محبت

خدای مهربون مثل قبل مواظبمون باش و کمکمون کن 

 

پ ن : امروز 11 هفته و 1 روز هستم و بشدت این روزا حس میکنم نی نی پسرهخندونک

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان مریم
11 تیر 94 9:54
مبااااااااااااااااااارکه ایشاالله تا آخر عمر عاشقانه باهم باشید
مامی س
پاسخ
. ممنون عزیزممممممم
mamani
13 تیر 94 17:16
مبارک باشه عسلم ایشالا جواب سونو هم عالی عالی هست. روزهای بارداری روزهای حساس شدن مادره . حتی اگه همسرت هم فراموش کرده باشه چیزی نیست . شما که فراموش نکردی .کارت رو بکن و اصلا سراغ غصه و فکر و خیال نرو.
مامی س
پاسخ
من کلا برام مناسبتهای خاص مهمه. خودمم تا حد امکان سنگ تموم میذارم