عاشقانه های مادر و دختری ...

فرشته ی من ...

1394/5/19 11:55
نویسنده : مامی س
127 بازدید
اشتراک گذاری

من یه مادرم...

یه مادر عاشق...

که تازه فهمیدم فرشته کوچولوی توی دلم از جنس خودمه ! از جنس لطیف ، جنس عشق ،

دختر!

انگار جان تازه ای گرفتم... زبونم از بیان خوشحالیم قاصره...

خدایا کاش بتونم شکر تو رو اون جوری که شایسته است بجا بیارمفرشته

 

شنبه صبح یعنی زمانی که 16 هفته و 5 روزم بود رفتم سونوگرافی و بعد از کلی معطل شدن دکتر بهم گفت که نی نیم خانوم جوجوئه! یعنی برخلاف تصور و تشخیص های همه دختر!!!بغلمحبتبغل

 

الهی شکر شکر شکربغل

من عاشقشم بی حد و اندازه!محبت

 

از همونجا رفتم برای نی نی خانوم جایزه خریدم و بعد رفتم در اداره به بابایی گفتم. اونم برام توی مشتش کلی آلبالو آورده بود که خوردم و خاطره شد...خندونک

 

دیروز اولین نشست کتابخوان استانمون بود و من مجری بودم.

بودن دخترکم انقدر بهم اعتماد بنفسو جرات داده بود که صدام نلرزه و مشکلی نداشته باشم.راضی

 

این روزا برام همه چیز رنگ عشق داره. یه عشق صورتی! محبت

 

پ ن1: 16هفته و 7روزمحبت

پ ن2: امروز میریم برا انتخاب کاغذ دیواریزیبا

پ ن3: یکی محرمانه بهم گفته که نی نی داره! کسی که بعد ما عروسیش بودچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مریم
24 مرداد 94 14:38
دختررررررررررر یعنی عشق...یعنی همدم همیشگی مادر ایشاالله عکس وبلاگت پر بشه از عکسهای زیبای دخمل کوچولوت
مامی س
پاسخ
ممنونم مریم عزیزمممم انشاا... خدا گل دختر نازتو برات حفظ کنه